Sunday 21 April 2013

Opssss Mr Crush???

Assalamualaikum...
Dah lama aku tak update entry aku ni..
Sorry sesangat...I'm just a busy person...Cehhhhh...*betu ke???
kuikuikui...tak kisah la apa pun...Yang penting selama aku tak update tu hidup aku macam biasa la happy, sedih and macam-macam la...And yang paling penting aku jalaninya dengan penuh kesabaran...Cewahhhhh....hahahaha...


Now nak cakap straight to the point la kan...Aishhhhh...sabar la dulu...
Ada lagi benda yang nak dicakap sebelum aku bercerita ni...Tapi tak apalah...Nanti korang boring plak kan?? Ahakssss....semestinyalah kan??Yalah dari tadi masih belum ada lagi mukadimah...huhhhhha...


Ok2..ni dah betul2 aku nak cerita...Of course la pasal diri aku...
Hmmmmmm....sekarang mood aku tak tahu kenapa...Semua perasaan aku bercampur...
Sedih, kecewa, happy ada la sikit...Ini tak lain tak bukan tentang perasaan...
Actually aku ada crush with someone ni....Tapi maybe mr crush ni tak tahu perasaan aku kat dia...
Nevermind la...Aku tak kisah sangat...Ya ke????Entahla bila aku fikir tentang dia, aku jadi sedih and kecewa....I'm not ok with that....
Of course dalam hal ni dia tak bersalah sebab dia tak tahu perasaan aku pada dia....Let it be...
And aku dapat tahu dulu yang dia dah ada girlfriend...Tapi sekarang dalam empat lima hari ni tupp tupp dah single...Kenapa?????*Hati aku berbunga riang...(Jahatkan????) Apapun aku still tak berani nak confess apa2...And totally nampaknya mr crush betul2 sayangkan exgirlfriend dia tu... :'(




And guess what aku selalu ikuti perkembangan dia....Maybe dia tak tahu...And aku nak pastikan yang dia takkan tahu tentang perasaan aku kat dia...Susah la nak confessss ni...*Kalau aku tiba2 confess kat dia and then dia tolak...Tak ke berkecai diblender hati aku ni...Satu lagi, MALU yang pasti....Haaaa memang meroyan la aku...hahaaha...

Tapi sekarang, bila dah tahu dia single entah kenapa aku jadi happy sedikit...
Tapi aku tak taruh harapan untuk dapatkan dia...It's totally wrong right??Bahagia dia atas penderitaan orang lain...Ishhhh tak nak aku...Aku tak sekejam itu...Apa pun dalam doa aku hanya ada dia and family aku....
Semoga ALLAH memberkatinya dan melindunginya selalu untuk aku...



Bila diingat balik, Mr crush ni pernah bagi aku satu lagu...Lagu cerita Tangled...Best sangat sebab lagu tu untuk aku...And sebelum tidur bila aku ingat kat dia aku akan dengar lagu tu...Oklah nak bagi INFO sedikit, nama dia bermula dengan capital AR.....Hope korang enjoy berteka teki ni...hahahaha....




Hope korang dengar lagu ni...Best sangat-sangat... :D
Inilah memori aku with Mr crush...Aku sayang dia kerana ALLAH...Aku sayang family aku kerana ALLAH and aku sayang kawan-kawan aku juga kerana ALLAH....
Oklah...sampai di sini sahaja entry aku untuk kali ni...
Apa pun thanks kepada yang sudi singgah...InsyaALLAH kita jumpa lagi di entry akan datang....


Publisher: Amy mistletoe <3

No comments:

Post a Comment