Friday 22 March 2013

A Perfect Friends

Assalamualaikum......
Ok entri aku kali ni macam biasa...Still tentang seorang sahabat...Ini adalah antara sahabat yang paling aku sayang a.k.a roomate tersayang aku...Hehehe...Actually, dalam bilik kami dialah yang paling muda...So dia ibarat adik bongsu kami...Like usual adik bongsu memang manja...And roomate aku ni memang manja...hahaha..jangan marah dear... ^_^



Ok this is her...My manja...Hahaha...Nama dia Sayyidatina Al Hurul Aina Bt Azahari...Orangnya secantik dan selembut namanya...Like arabic sikit kan*  And of course satu umur and satu bilik....Comel x comel x??Hehehe...Okay dah nampak yang korang terangguk-angguk tu...10 points for you... :D Oklah...Aku actually memang rasa rapat gilerr dengan si Aina ni...Same goes with roomate aku yang sorang lagi "Amirah Husna"....Yalah kan dah roomate  macamana boleh tak rapat..betul tak??Aku dengan si aina ni boleh dikatakan sekepala....Mana taknya, banyak persamaan antara kami...Contohnya, movie or lagu hindustan...Perghhhhhhh!!!! Bergegar bilik bila kami bergabung suara...Cehhhhh..Wink3....(Tangan ke dada, mata ke atas)...Lagi2 bilik kami bertentangan dengan toilet so memang ramailah pendengar setia yang tak 
diiktiraf tu....hahaha....


That's it my girl...Sentiasalah senyum macam ni....Jangan sedih2 tau...Kecomelan anda akan berkurangan bila anda bersedih...Tak nak kurang comel??Teruskan senyuman ini...hehehe...



Gelak memang gelak, senyum memang senyum, tapi dalam hati ni siapa yang tahu....Actually si Aina ni akan tinggalkan aku, i mean habis tempoh belajar kat sini....Sama macam Amirah Husna, dia akan tingalkan aku....Please aku tak nak korang tinggalkan aku...I can still smile and pretend to everyone that i'm happy... But deep inside is a strong feeling of sadness living within...Rasa sangat berat hati untuk lepaskan si Aina and Mira ni...Tapi aku harus akur dengan keadaan... However, if i choose to be sad but right, things will be better…Someday, at least with this decision, i will have something to be happy about...i'm on the right path....And, one day, with a smile on my lips i will proudly look back and say, “I’ve done the right thing”...I really hope that...  


Hmmmm...Sayu pulak rasa bila fikir yang aina akan pergi....Tak tahulah macamana nanti....Semuanya akan berubah...Harap roomate sem depan sporting macam aina dan mira....Korang memang sporting habis....Semua kaki gelak....And tak lupa jugak si pembuat lawak -------> Amy Mistletoe....hehehe...Sorry kalau selama ni aina terseksa dengan lawak yang emy buat...Emy buat macam tu just nak hidupkan suasana...And just kan hilangkan rasa sunyi dan sedih dalam hati...Kalau boleh emy nak ingat saat2 indah je antara kita...



Ok...This is for you...Senyumlah selalu...Keep a smile on your face and let your personality be your autograph... :) I'll miss u Aina...


NOTE: Don't forget me Aina...Jangan lupakan saat2 kita makan nasi dengan "Sambal Belacan"...I'm gonna miss that moment... ^_^

Publisher: Amy Mistletoe


No comments:

Post a Comment