Thursday 14 March 2013

Sejujur-jujurnya

Assalamualaikum...
Fuhhhh...Dah lama tak update...Maklumlah buzy memanjang jerr...ahakss...
Honestly, mood aku pada waktu ni amatlah teruk...sangat teruk macam orang baru lepas bersalin..sakit pun ada and tak tahulah...hahaha...sorry yer aku still single..yang beranak tadi tu cuma kias2 je..eh2 mencebik plak yerr..macamla tak pernah berkias...uwekkssss...ok done for membebel benda2 yang tak penting..


Ni sekarang nak start to the point..Sejujur-jujurnya hati aku sedih sangat...macam2 yang bermain dalam kepala otak aku...start dari aku celik mata + buang taik mata sampailah aku tutup mata balik (TIDUR)..
First pasal ptptn tak masuk lagi...sedihnya ya ALLAH...bayangkanlah dalam masa dua bulan aku terpaksa
hidup dengan menungu dan terus menungu...Ok memang aku kena akui yang aku ni kelompok kedua..

So just keep quiet and sit...waiting and waiting...arghhhh...i'm so sick...uwaaa uwaaaa...sedihhh...nak balik rumah la kalau macam ni... :P (alasan semata-mata)


Ok...nilah gambaran aku...waiting and waiting...ishhhh...tau la tak sama..hikhok...
aku tak lah secute budak ni.. (ABAIKAN jelah)


Aku ni asyik gelak je...Tapi seriously aku cakap, dalam hati sape yang tahu...aku jelah yang tahu sebab aku yang rasa....ha mcam tulah gamaknya...orait nanti dating kat entry seterusnya plak ek..

Last sekali thanks kepada yang sudi follow blog ni....aku akan cuba yang terbaik untuk berkongsi dengan korang..


publisher: Amy Mistletoe<3

No comments:

Post a Comment