Thursday 14 March 2013

SahABat??


Assalamualaikum...belum baca dah berkerut dahi tu....ahaksssss, meh sini nak habaq sikit..entry aku kali ni panjang sikit yer sebab ni luahan dari hati aku sendiri..nak baca silakan skrol samapi habis...kalau malas, nampak tak button pangkah yang kat atas sekali tu??tekan je terus out..hahhaa *kejam sikt je + gurau..just joking la...hanya yang sporting je boleh baca ni..kuikui :D ...ok let's start..hahaha macam game plak kan...xksah la apa pun...janji korang baca...fahami betul2 apa yang aku cakap ni....tajuk pun dah gah kan?? SAHABAT!!! hmmm, amat sukar dicari apa itu sahabat kn?? Inikan pula sahabat sejati...Tetapi sepanjang perjalanan kehidupan ini, aku mula mengerti siapa sahabat..Sahabat yang sentiasa membimbing aku ke jalanNya..Aku gembira, rasa hiba tiada dirasa jika ada sahabat bersamaku....

Sejak dulu dibangku sekolah lagi, aku bersama-sama mereka untuk menuntut ilmu tiada yang tiada penghabisannya..Disitu aku mengenali yang mana kawan dan yang mana lawan..Bukan aku memilih tapi aku cuba melakar corak kehidupan
agar aku dapat menjaga akhlak serta disiplin diri apabila jauh dimata mak dan abah
dan aku yakin kerana sahabat yang baik dapat membimbing aku ke jalan Ilahi..

Dan apabila aku makin dewasa, aku bertemu dengan lebih ramai sahabat..Hidupku penuh warna "bagai pelangi yang cantik coraknya" *cewahhh..sambung lagi "Menghiasi awan biru kehidupanku"...Aku hargai setiap mereka yang hadir mewarnai dan menghiasi keindahanku..Terima kasih kepada mereka semua kerena tidak jemu bersamaku dari dulu, kini dan hingga selamanya...Moga kita sentiasa bersama hanya keranaNya..




Aku memohon kemaafan atas segala salah silapku sepanjang perkenalan kita...Aku tahu banyak salahku dan banyak jua kesalahanku sebagai sahabat dan temanmu, maafkan diri yang tidak pernah sempurna ini...

Sekarang aku makin merindui sahabat yang jauh dariku..Teringat kenangan bersama yang telah kita cipta bersama...happy kan masa tu..Sekarang semua itu hanya dapat ku kenang..Aku harap korang juga masih tidak melupakan kenangan kita yang tidak mungkin akan pernah padam di ingatan...Biar ia bersemi untuk selamanya sahabatku...Rindu korang..




THANK YOU, TERIMA KASIH, Tiada yang lebih indah dalam kehidupan ini untuk dikenangkan melainkan dapat mengenalimu, sahabatku...

Publisher:Amy Mistletoe

No comments:

Post a Comment