Thursday 14 March 2013

Ada apa dengan 12/12/12???

Assalamualaikum...pastikan jawab salam tu dengan hati yang ikhlas ye *ahakssss..tapi kalau tak nak jawab tak pe *kisah plak aku kan..hahahaha..tapi, tapi lagi..dah berapa banyak tapi dah ni.. just nak cakap tapi kalau tak jawab dosa la awoppp... wink3.. OK dah2 la tu pasal tapi2.. tinggalkan yang tu ye.. :D

First of all korang tengok tak tajuk entry aku tu?? errrrrrrr actually mata aku dah naik berbulu bila tengok kat facebook and twitter pasal tarikh 12/12/12??? Ada apa dengan tarikh tu? Meh la sama2 kongsi *yang kedekut boleh main jauh2... hahhaha xde nak serius sangat.. cuma acah sikit je..Ok bagi aku xadelah special sangat kan..tapi maybe *(adoiiii tapi lagi, maybe lagi yang mana satu ni??aishhhhh, xkisah la yang mana satu pun..sambung lagi yang tadi..) tapi mungkin disebabkan tarikh ni cuma ada satu je dalam dunia ni... i mean just sekali je seumur hidup.. sebab 2012 tak akan berulang lagi... grenti memang sebab tu kott.. Ada lagi story ni.. Disebabkan tarikh ni ramai yang bergaduh.. Tau x pasal apa??? Just pasal sape yang first wish happy 12/12/12... Booooooo!! X patut x patut.. Memang x patut..


Ok ni lah tarikh tu... Nampak kan???
errrrmmmm oklah... Ni je entry aku untuk kali ni... Dating lain kali pada entry seterusnya yerrr... Thanks for following.. Love u guyssss.. And xlupa ASSALAMUALAIKUM....


Publisher :Amy mistletoe




No comments:

Post a Comment